طراحی سایت خبری

طراحی سایت خبری

طراحی سایت خبری به منظور اطلاع رسانی و ارسال اطلاعات مهم به سراسر دنیا صورت می گیرد. امروزه سایت های خبری متعددی با طراحی و اجرای قوی راه اندازی شده اند به همین دلیل رقابت با چنین سایت هایی به دقت و ظرافت خاصی در طراحی نیاز دارد.

در طراحی سایت خبری عوامل مختلفی اعم از بارگذاری فیلم و عکس و بروزرسانی روزانه اطلاعات بسیار اهمیت دارند. در واقع کاربر با ورود به سایت خبری تمایل دارد بروزترین اخبار را مشاهده و مطالعه نماید. در میان تمام منابع خبری، سایت های خبری بیشترین بازدیدکننده را دارند به همین دلیل متقاضیان طراحی سایت خبری ارزان روز به روز در حال افزایش است.

افراد با ورود به سایت خبری در کمترین زمان ممکن تمام اخبار را بررسی می کنند. با ادامه مطلب در مورد طراحی سایت خبری اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

طراحی سایت خبری

طراحی سایت خبری با ساینا وب

ساینا وب یک شرکت طراحی سایت حرفه ای است که در زمینه طراحی انواع سایت فعالیت گسترده انجام می دهد. سایت های خبری، بازدیدکنندگان بسیاری دارند زیرا امروزه افراد به مطالعه بروزترین اخبار از طریق سایت تمایل بیشتری دارند.

آیا تا به امروز سایت های خبری معتبر را بررسی کرده اید؟ اگر شما نیز به داشتن طراحی سایت خبری مشابه با خبرگزاری فارس، تابناک،ایسنا، الف، تسنیم، تابناک و … تمایل دارید، کافی است با شماره تلفن موجود در سایت تماس بگیرید و مشاوره های لازم را از کارشناسان ساینا وب دریافت نمایید.

طراحی سایت خبری شهری

برخی از افراد تمایل دارند به صورت روزانه تمام رویدادهای روز شهر خود را در یک سایت جذاب به عموم مردم ارائه دهند از این رو به دنبال طراحی یک سایت جالب و در عین حال پربازدید هستند.

طراحی سایت خبری به پرداخت هزینه آن چنانی نیاز ندارد. امروزه دیگر سایت های خبری جایگزین روزنامه و مجلات شده اند. بروزرسانی اطلاعات سایت های خبری به مراتب ساده تر از بروزرسانی اطلاعات روزنامه است به همین دلیل بیشتر افراد به طراحی سایت خبری تمایل دارند.

درآمد زایی از طریق طراحی سایت صنعتی

شما با طراحی سایت خبری ایده آل، می توانید از شرکت های دیگر تبلیغات دریافت کنید و با تبلیغ کسب و کارهای گوناگون درآمد قابل توجهی را به دست آورید.

طراحی سایت خلیج فارس، خوزستان، شیراز و چهارمحال و بختیاری برای افراد شهر بسیار مفید واقع خواهد شد به شرطی که ادمین سایت به درستی اخبار روز را به مردم ارائه دهد.

امروزه فرهنگ و تمایل مخاطبین اخبار روز تغییر کرده است. شما تصور کنید در گذشته تمام اخبار روی کاغذ به صورت نوشتاری درج می شد اما اکنون امکان مشاهده ویدئو و عکس های موضوع از مزیت های طراحی سایت خبری است، حتی شبکه های اجتماعی در آپلود نمودن فیلم های ویدئویی محدودیت قرار داده اند اما سایت های اینترنتی هیچ گونه محدودیتی در هیچ زمینه ای را به مشتری ارائه نداده اند.

عملکرد موفق در اداره سایت های خبری

طراحی سایت خبری غذا و دارو و طراحی سایت های خبری کرج را به ساینا وب بسپارید زیرا ساینا وب با شیوه های جدید دنیا آگاه است. تعداد کاربر و بازدیدکنندگان هر سایت خبری موفقیت آن سایت را مشخص می نماید. در واقع تامین ترافیک مورد نیاز هر سایت یکی از مهم ترین گام ها در جهت موفق بودن سایت خبری است. امروزه بهینه سازی موتورهای جستجو نقش موثری در دیده شدن سایت خبری دارد به همین دلیل تمام امور طراحی سایت خبری صفر تا صد را به ساینا وب ارائه دهید تا این تیم حرفه ای و کاربلد با علم به این حوزه بهترین سایت خبری روز دنیا را برای شما پیاده سازی نمایند.

سایت خبری باید یک بخشی را به خبر از سوی کاربران قرار دهد تا کاربران بتوانند اخبار خود را از طریق فیلم یا عکس برای سایت ارسال نمایند.

سئو سایت خبری

اولین کاری که بعد از طراحی سایت خبری نیاز است این می باشد که باید سایت را بهینه سازی کنیم برای موتور های جستجوگر می باشد . که یکی از این اقدامات سئو سایت است که از اهمیت بیسیار بالایی دارد . زیرا که امروز افراد یا مخاطبین شما برای پیدا کردن محصولات یا خدمت مورد نظر خود شروع به سرچ کردن در گوگل یا موتور های جستجوگر دیگر خواهند کرد. در این صورت اگه سایت شما به درستی بهینه و سئو نشده باشد این فرصت را از دست خواهید داد که در صفحه های ابتدایی موتورهای جستجوگر باشید.

طراحی اپلیکیشن خبری

شما می توانید برای سایت خبری خود نیز یک اپلیکیشن حرفه ای با کاربرد های بیشار زیاد را نیز داشته باشید. در روز های که مردم بیشترین فعالیت را با گوشی های موبایل خود دارند یکی از بهترین راه کارها برای اینکه مشتریان خود را  داشته باشید طراحی اپلیکیشن خیری هست . که این امر برای شما یک فرصت بسیار خوب است . با طراحی اپلیکیشن اختصاصی و حرفه ای خود به مخاطبان خود این امکان را اریه خواهید داد که در تمام لحظات به جدیدترین اخبار دسترسی داشته باشید که این امر موجب رضایتمندی شما در نظر مخاطبتان خواهد بود  تیم طراحی سایت و اپلیکشن سایناوب این خدمات را با بهترین کیفت و مناسب ترین هزینه فراهم خواهد کرد.

با ما در تماس باشید

امکانات عمومی سایت خبری یا خبرگزاری

  • بخش اخبار و درج مطلب
  • تنظیم سر تیتر و زیر تیتر
  • بخش دریافت فید خبری
  • انتخاب و تنظیم نوع دریافت سرویس خبری توسط کاربر
  • انتخاب تگ مرتبط
  • تعیین وضعیت انتشار خبر
  • دسته بندی اخبار
  • تنظیم زمان انتشار خبر در بازه زمانی خاص
  • درج تصاویر متعدد برای اخبار
  • درج خبر تصویری به صورت اسلایدر
  • درج خبر ویدئویی
  • تنظیم یا تعریف اخبار بصورت ویژه یا مهم در بلوکی خاص
  • درج همزمان خبر در سایت و تلگرام
  • تعریف سطح دسترسی برای کاربران به بخش های مختلف
  • مدیریت آرشیو موضوعی اخبار
  • نمایش اخبار پربازدید
  • ارسال یا دریافت گزارش از طریق کاربران
  • ایجاد اکانت منحصر به فرد برای خبرنگاران
  • دریافت و ثبت نظر توسط کاربران
  • و بسیاری امکانات دیگر…

سوالات پر تکرار

نمایش سایت من در موبایل و کامپیوتر (دسکتاپ) به چه صورت است ؟
آیا سایت من می توانم برای سایتم من میتواند چندین زبانه متنوع داشته باشد؟
آیا سایت ما قابلیت ارتقا امکانات را دارا میباشد؟
آیا میتوانم در سایتم محصولات را بفروش برسانم ؟
آیا مالکیت بعد از طراحی سایت به من تعلق می گیرد؟
نمایش سایت من در موبایل و کامپیوتر (دسکتاپ) به چه صورت است ؟

ما به شما سایتی با ریسپانسیو 100 درصد ارائه خواهیم داد که هم در نسخه موبایل سایت به درستی باز شود و هم در نسخه کامپیوتر ( دسکتاپ)

آیا سایت من می توانم برای سایتم من میتواند چندین زبانه متنوع داشته باشد؟

بله ، در صورت درخواست شما ما سایت شما را در هر چند زبان که نیاز داشته باشید میتوانیم برای شما طراحی کنیم

آیا سایت ما قابلیت ارتقا امکانات را دارا میباشد؟

بله ،سایت شما امکان ارتقا و اضافه کردن خدمات بیشتر را دارا می باشد.

آیا میتوانم در سایتم محصولات را بفروش برسانم ؟

بله، شما با ارتقاع سایت خود و اضافه کردن سیستم فروش به سایت خود می توانید محصولات خود را نیز در وبسایت به فروش برسانید.

آیا مالکیت بعد از طراحی سایت به من تعلق می گیرد؟

بله ، مالکیت تمامی اسناد وبسایت که شامل : خرید هاست ، دامنه و… به صورت 100 درصد به مشتری انتقال داده می شود .

درصورت درخواست ، هر امکانی که شما نیازمند آن باشید ما برای شما اضافه خواهیم کرد

طراحی سایت خبرگزاری فارس طراحی سایت خبرگزاری فارس طراحی سایت مشابه تابناک طراحی سایت مشابه تابناک طراحی سایت مشابه تابناک  طراحی سایت خبری مشهد  طراحی سایت خبری مشهد طراحی سایت خبری مشهد طراحی سایت خبرگزاری فارسی طراحی سایت خبرگزاری فارسی

فهرست