طراحی سایت املاک

مزایا داشتن سایت املاک

اگر شما صاحب یک بنگاه املاکی هستید، وقت آن است تا برای کسب و کار خود اقدام به طراحی سایت املاک کنید. در دنیای امروز، خرید و فروش‌ها به صورت اینترنتی انجام می‌شود و تعداد خریدهای حضوری بسیار کاهش پیدا کرده است. افراد علاقه مند هستند تا قبل از این که خرید خود را تکمیل کنند، در اینترنت به جزئیات آن محصول بپردازند.

این مسئله برای خانه و زمین نیز صدق می‌کند. قبل از اینکه مشتری وارد خانه آینده خود شود، پیشاپیش به صورت آنلاین تصویری از خانه را مشاهده خواهد کرد و همچنین اطلاعات کامل آن خانه را به دست می‌آورد. پس از اینکه رضایت کامل را به دست آورد و با شما تماس خواهد گرفت و اقدام به ثبت سفارش می‌کند.

طراحی سایت املاک

طراحی سایت برای بنگاه معاملاتی  مزایای بسیار زیادی دارد. با طراحی سایت بنگاه شما می‌توانید یک ارتباط دو طرفه مابین مشاور املاک و همچنین خریدار ایجاد کنید. یک سایت املاکی معتبر دارای امکانات بیشماری است که باعث می‌شود مخاطب بتواند به تمام نیازهای خود برسد.

در طراحی سایت بنگاه برای شما جستجوی پیشرفته اعمال خواهد شد. به این منظور زمانی که کاربر وارد سایت شما می‌شود، می‌تواند بر روی جستجوی پیشرفته کلیک کند و خانه مورد نیاز خود را بر اساس متراژ نوع ملک و همچنین کلید تحویل و یا آماده سکونت مشخص کند.

از ویژگی‌های برتر طراحی سایت مشاور املاک این است که شما سایتی را تحویل خواهید گرفت که کاربر پسند است و این باعث می‌شود تا سئوی سایت شما افزایش یابد. اگر مایل هستید تا برای کسب و کار خود اقدام به طراحی سایت برای املاک کنید کافیست با شرکت ما تماس بگیرید و درخواست خود را به ثبت برسانید. همکاران در کمترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت و در رابطه با سفارشی که ثبت کردید از شما سوالاتی خواهند پرسید.

طراحی یک سایت برای بنگاه های املاک با کاربری آسان ، راحت و امکانات متنوع که بتوان به  راحتی اطلاعات املاک خود را در سایت قرار داد و مدیریت کند و کسب کار خود به صورت حرفه ای در اینترنت راه اندازی نماید یک مزیت بسیار خوب است . زیرا که امروز بشتر افراد برای پیدا کردن ملک مورد نظر خود و صرفجویی در زمان و تنوع ملک در بستر اینترنت به دنبال بر طرف کردن خواسته خود می باشند که از این روی شما با طراحی سایت برای املاک یا بنگاه خود می توانید مشتریان بیشتری برای خود فراهم کرد .

شما با ساخت وب سایت مشاور املاک هم به نفع خود و هم مشتریان خود کار کرده اید . بدین صورت که مشتریان دیگر برای دیدن یک ملک نیاز به حضور اولیه در بنگاه نبود و با دیدن عکس یا فیلم آن ملک در وبسایت هم در وقت مشتریان صرفه جویی شده و هم شما به نیروی انسانی کمتر جهت بازدید بردن مشتریان نیاز خواهید داشت و همچین می توانند ملک های بیشتری را نیز به مشتری نشان داد و از سوی دیگر برای شما یک بانک اطلاعاتی خوب از ملک سپرده شده به شما برایتان فراهم خواهد بود .

یک دیگر از مزیت های خوب ساخت وب سایت مشاور املاک آن است که مشتریان می توانند ملک های مورد نظر خود را براساس ویژگی های که شما برای آن ملک ثبت نموده اید با هم مقایسه کنند و بهترین انتخاب را داشته باشیند و همچین از سوی دیگر مشتریان بیشتری برای خود پیدا خواهید کرد، زیرا امروز بیشتر افراد در اینترنت نیاز خود را برطرف می کنند که این امر در اجاره دادن و یا فروش ملک و… می تواند تاثیر بسزایی در کسب و کار شما داشته باشد. ساخت وب سایت مشاور املاک طراحی سایت برای املاک

یکی دیگر از موارد مهم ساخت وب سایت مشاور املاک که می توان به آن اشاره کرد شما با بارگزاری تصایر ملک یا فیلم ملک ، توضیحات در خصوص آن ملک ، متراژ ملک ، قیمت رهن ، اجاره و یا فروش ، موقعیت مکانی ملک یا امکاناتی که آن ملک دارد را یکجا به مشتریان خود ارایه داده که این امر باعث می شود نیازی نباشد که برای هر مشتری دوباره آن را تکرار نمایید.

طراحی سایت املاک در مشهد

بنگاه های املاک در مشهد با داشتن سایتی با امکانات معرفی شده توسط ساینا وب ، میتوانند در بازار از رقبای خود در شهر مشهد جایگاه خاص تر کسب نمایند و از رقبای خود پیش بگیرند. خرید و فروش ملک با قراردادن فایل های خود در سایت میتوانند مشتری بیشتری جذب نمایند

و از این طریق اقدام به خرید و فروش و کسب سود بیشتری نمایند.طراحی سایت املاک در مشهد این امکان را به شما میدهد تا عکس های بیشتر و با جزییات بیشتری رادر معرض نمایش قرار دهید.

با ما در تماس باشید

امکانات عمومی سایت املاک

  •  تعریف ملک
  • ثبت مشخصات و اطلاعات کامل ملک
  •  دسته بندی املاک
  •  درج تصاویر متعدد از ملک
  •  درج ویدئو برای هر مورد
  • جستجو بر اساس نوع ملک (آپارتمان، ویلا، اداری، تجاری، زمین، کارگاه یا…)
  • جستجوی ملک بر اساس استان، شهرستان
  • جستجوی ملک بر اساس قیمت (قیمت خرید، ودیعه و اجاره)
  • تعریف تاریخ انقضا برای آگهی ملک
  • جستجوی ملک بر اساس متراژ
  • جستجو بر اساس کلمات کلیدی
  •  ثبت موقعیت ملک بر روی نقشه براساس آدرس ثبت شده
  •  عضویت افراد و ثبت ملک
  •  ویرایش، حذف و تمدید ملک ثبت شده توسط کاربر در پنل عضویت خود
  • نمایش املاک ویژه بصورت اسلاید
  • تفکیک املاک براساس فروش، رهن و اجاره
  •  تکمیل فرم درخواست بازدید توسط کاربر
  • و بسیاری امکانات دیگر…

سوالات پر تکرار

نمایش سایت من در موبایل و کامپیوتر (دسکتاپ) به چه صورت است ؟
آیا سایت من می توانم برای سایتم اپلیکشن نیز داشته باشم؟
سایت طراحی شده آیا قابلیت ارتقا امکانات را دارا میباشد؟
آیا سایت من قابلیت اتصال به سامانه پیام کوتاه را دارد ؟
آیا مالکیت بعد از طراحی سایت به من تعلق می گیرد؟
نمایش سایت من در موبایل و کامپیوتر (دسکتاپ) به چه صورت است ؟

ما به شما سایتی با ریسپانسیو 100 درصد ارائه خواهیم داد که هم در نسخه موبایل سایت به درستی باز شود و هم در نسخه کامپیوتر ( دسکتاپ)

آیا سایت من می توانم برای سایتم اپلیکشن نیز داشته باشم؟

بله ، در صورت درخواست شما ما برای شما اپلیکیشن نیز طراحی میکنیم با قابلیت ارسال به اپ استور ها .

سایت طراحی شده آیا قابلیت ارتقا امکانات را دارا میباشد؟

بله ،سایت شما امکان ارتقا و اضافه کردن خدمات بیشتر را دارا می باشد.

آیا سایت من قابلیت اتصال به سامانه پیام کوتاه را دارد ؟

بله ، این امکان برای شما فراهم خواهد و سایت خود را به سامانه های پیام کوتاه متصل کنید

آیا مالکیت بعد از طراحی سایت به من تعلق می گیرد؟

بله، مالکیت تمامی اسناد وبسایت که شامل : خرید هاست ، دامنه و… به صورت 100 درصد به مشتری انتقال داده می شود.

درصورت درخواست ، هر امکانی که شما نیازمند آن باشید ما برای شما اضافه خواهیم کرد

فهرست